اگر صاحب یک آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ پرو هستید و با مشکل صدا در گوشی مواجه هستید، حتی اگر گوشی شما دیگر تحت گارانتی نباشد، میتوانید واجد شرایط دریافت تعمیر رایگان از اپل باشید. این شرکت برای این مشکل برنامه سرویس جدید "No Sound Issues" را برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو راه اندازی کرده است.
برنامه سرویس "No Sound Issues" اپل برای آیفون ۱۲ چیست؟
در یک سند پشتیبانی، اپل اشاره میکند که برخی از واحدهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو پرو ممکن است هنگام برقراری یا دریافت تماس، صدا را از گیرنده گوشی منتشر نکنند. این مشکل فقط دستگاههایی را که بین اکتبر ۲۰۲۰ و آوریل ۲۰۲۱ ساخته شدهاند، تحت تأثیر قرار میدهد و آنها واجد شرایط تعمیر رایگان این شرکت خواهند بود. آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس تحت تأثیر این مشکل قرار نگرفتهاند.
خود اپل هیچ ابزاری را ارائه نمیدهد که از طریق آن بتوانید بدانید که آیا واحد آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ پرو شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر. با این وجود، اگر با مشکل صدا در مورد گوشی روی واحد خود مواجه هستید، احتمالاً واجد شرایط فراخوان خدمات است. این برنامه خدمات، واحدهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را به مدت دو سال از اولین تاریخ فروش تحت تأثیر قرار میدهد. بنابراین، اگر آیفون شما بعداً شروع به نمایش مشکلات کرد، همچنان میتوانید آن را به صورت رایگان از اپل تعمیر کنید.
چگونه آیفون ۱۲ معیوب خود را توسط اپل تعمیر کنیم؟
بسته به محل زندگیتان، میتوانید آیفون ۱۲ خود را به یک ارائهدهنده خدمات مجاز اپل، نزدیکترین فروشگاه خردهفروشی اپل ببرید، یا ترتیبی دهید که دستگاه خود را به مرکز تعمیرات اپل ارسال کنید. اپل خاطرنشان میکند که اگر آسیب فیزیکی بر روی آیفون شما وجود داشته باشد که توانایی آن را برای تعمیر دستگاه محدود کند، ابتدا باید آنها را برطرف کنید.
در حالی که خود برنامه سرویس به مدت دو سال اجرا میشود، به هیچ وجه گارانتی آیفون شما را تمدید نمیکند. این برنامه در سراسر جهان نیز قابل اجرا است، بنابراین شما میتوانید بدون توجه به موقعیت مکانی آیفون ۱۲ خود را به صورت رایگان تعمیر کنید. با این حال، اپل ممکن است تعمیر را به کشور اصلی خرید محدود کند.
برنامه تعمیر نشان میدهد که چرا اپل در رضایت مشتری پیشرو است
برنامه تعمیر نمونه کاملی است که نشان میدهد اپل چقدر به رضایت مشتری اهمیت میدهد. خیلی خوب میتوانست به صورت بی سر و صدا مراکز خدمات خود را در مورد این موضوع مطلع کند. در عوض، یک برنامه عمومی راهاندازی کرده است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان به طور فعال از آن آگاه هستند.
نظرات
اولین نظر را شما ثبت کنید!