آموزش حل مشكلات هاتسپات در آيفون و آیپد
چنانچه اتصال هات اسپات گوشی آیفون و آیپد شما برقرار نمیشود و یا دکمه اتصال هاتاسپات در بخش Cellular گوشی خاکستری و غیرفعال شده است، میبایست روشهای زیر را برای رفع مشکل اتصال هاتاسپات امتحان کنید. هاتاسپات شخصی روشی برای به اشتراکگذاری اینترنت گوشی و آیپد با دیگر دستگاههای هوشمند است. در این مقاله قصد داریم روش حل تمامی مشکلاتی را که در ارتباط با هات اسپات گوشی برای شما پیش میآید ارائه دهیم. در ادامه این مطلب با تلوتک همراه باشید.
دیتای موبایل را فعال و غیرفعال کنید
اپلیکیشن تنظیمات را در آیفون اجرا کنید
به بخش Mobile Data بروید و سپس آپشن مذکور را غیرفعال کنید. سپس ۱۰ ثانیه صبر کنید و آپشن را مجدداً فعال کنید.
روش سادهتر این است که وارد پنل کنترل سنتر شوید و در آنجا دیتای موبایل را غیرفعال و مجدداً فعال کنید.
هاتسپات شخصی را فعال کنید
این مورد خیلی ساده به نظر میرسد، شاید شما فراموش کردهاید که هاتساپ شخصی را در آیفون خود فعال کنید. گفتنی است که اگر آیفون خود را به شبکهی Wi-Fi متصل کنید، هاتسپات به صورت اتوماتیک غیرفعال میشود.
اپلیکیشن تنظیمات را اجرا کنید و به بخش هاتسپات شخصی بروید و آپشن Allow others to join را فعال کنید. فراموش نکنید که باید پسورد فعلی را وارد کنید تا اتصال با موفقیت انجام شود.
آپدیتهای اپراتور را چک کنید
کمپانی اپل و اپراتور دیوایس شما معمولاً یک سری آپدیت منتشر میکنند تا آیفون به شکل بهتری بتواند به شبکهی اپراتور متصل شود. این روش مشکل ضعیف بودن سیگنال در گوشی آیفون XR را برطرف کرد.
تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید
اپلیکیشن تنظیمات را در آیفون اجرا کنید.
وارد بخش General شوید و سپس به Reset بروید.
بر روی گزینهی Reset Network Settings کلیک کنید.
آیفون را ریبوت کنید
در گوشی آیفون ۸ یا جدیدتر باید دکمههای کنترل صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید تا لوگوی اپل بر روی نمایشگر ظاهر شود.
در گوشی آیفون ۷ و مدلهای قدیمی تر باید دکمهی هوم و دکمهی پاور را به صورت همزمان فشار دهید تا لوگوی اپل بر روی نمایشگر ظاهر شود.
مطمئن شوید که دیوایسها در رنج پوشش دهی قرار دارند.
نرم افزار آیفون را به جدیدترین ورژن آپدیت کنيد.
فروشگاه تلوتک
نظرات
اولین نظر را شما ثبت کنید!