آموزش حل مشکل شناخته نشدن آیفون و آیپاد توسط آیتونز در ویندوز 10
خیلی از کاربرانی که ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کرده اند، وقتی که آیفون یا آیپاد خود را به کامپیوتر وصل میکنند، دیوایس آنها توسط نرمافزار آیتونز شناخته نمیشود. این مشکل باعث میشود که اقداماتی نظیر ریستور، نصب برنامه، انتقال عکس و فیلم و … انجام نشود و درواقع دست کاربران را به طور کامل میبندد.
در این آموزش قصد داریم روش حل این مشکل را آموزش دهیم.
مطمئن شوید که آخرین نسخهی آیتونز، یعنی ورژن 12.3 را نصب کرده باشید (دانلود آخرین ورژن آیتونز)
سپس کنترل پنل (Control Panel) را باز کنید.
به بخش Hardware and Sound و سپس به قسمت Devices and Printers بروید.
در بین دیوایسهایی که نشان داده میشوند، احتمالا آیفون یا آیپاد شما در قسمت Unspecified نشان داده میشود.
بر روی دیوایس خود، راست کلیک کنید و گزینهی Properties را انتخاب کنید.
نکته: اگر دیوایستان را در این قسمت نمیبینید، مطمئن شوید که کابل شما هیچ ایرادی ندارد و بر روی دیوایس نیز Trust this PC را انتخاب کرده باشید.
به تب Hardware بروید و بر روی Properties در انتهای صفحه کلیک کنید.
سپس در تب General، بر روی دکمهی Change settings کلیک کنید.
سپس در تب Driver، بر روی Update Driver کلیک کنید و بر روی گزینهی Browse my computer for driver software کلیک کنید.
بر روی باکس پایینی کلیک کنید و به مسیر
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers
بروید و اگر این فولدر را پیدا نکردید، به مسیر زیر بروید:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers
سپس بر روی Next و بعد بر روی Close کلیک کنید تا عملیات تمام شود.
بعد از انجام مراحل بالا، حالا آیتونز میتواند دیوایس شما را شناسایی کند و مشکل حل خواهد شد.
البته اگر مشکل حل نشد، یکبار آیتونز را ببندید و دیوایس را از کامپیوتر جدا کنید. سپس سیستم را ریاستارت کنید و مجددا دیوایس را به سیستم متصل کنید و آیتونز را اجرا نمایید.
فروشگاه تلوتک
نظرات
اولین نظر را شما ثبت کنید!