Google Voice اکنون شامل قوانین سفارشی برای تماس‌های ورودی است. تغییرات جدید به شما امکان می‌دهد هنگام دریافت تماس از افراد مختلف، گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. می‌توانید به‌طور خودکار تماس‌های یک مخاطب خاص را نادیده بگیرید، پیام‌های خوشامدگویی سفارشی پست صوتی و موارد دیگر را تنظیم کنید.

در این مطلب همه چیزهایی که باید درباره قوانین سفارشی Google Voice برای تماس‌های ورودی بدانید، ذکر شده است.

 

Google Voice چند قانون سفارشی برای تماس‌های ورودی دریافت می‌کند. گوگل با اعلام این خبر در یک پست وبلاگی گفت: «این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهند تا تماس‌های دریافتی را به روش‌هایی هدایت کنید که برای گردش کار و بهره‌وری شما کارآمدتر باشد، از جمله تنظیمات دقیق برای مخاطبین خاص».

در حالی که پیش از اعلام، فوروارد تماس در Google Voice در دسترس بود، این شرکت تنظیمات دیگری را برای سفارشی‌سازی ارائه می‌کند. به طور خاص، اکنون می‌توانید تماس‌ها را از مخاطبین خاص به شماره‌های پیوند شده خود یا حتی بهتر، مستقیماً به پست صوتی ارسال کنید.

در مجموع چهار قانون سفارشی جدید در Google Voice موجود است. می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • تماس‌های کاربران خاص را به شماره‌های مرتبط یا پست صوتی خود فوروارد کنید.
  • تماس‌های مخاطبین خاص را جدا کنید.
  • تبریک پست صوتی سفارشی را برای کاربران خاص تنظیم کنید.
  • قوانین سفارشی را برای همه مخاطبین یا گروه‌های خاص در مخاطبین خود اعمال کنید.

تنها مشکل در حال حاضر این است که شما فقط می‌توانید از طریق وب سایت به آدرس voice.google.com به این قوانین دسترسی داشته باشید. شما نمی‌توانید قوانین سفارشی را از طریق برنامه‌های تلفن همراه Google Voice تنظیم کنید، اگرچه حداقل می‌توانید آنها را مشاهده کنید. برای مشاهده و تنظیم قوانین سفارشی در حساب خود، از voice.google.com دیدن کنید و روی نماد تنظیمات ضربه بزنید. از آنجا، Calls > Create a rule را انتخاب کنید.

اکنون که Google Voice قوانین سفارشی دارد، دلیلی وجود ندارد که از این ویژگی‌ها استفاده نکنید. استفاده از آنها رایگان است و تنها عیب آن، حداقل در حال حاضر، این است که برای تنظیم آنها باید از وب سایت Google Voice دیدن کنید. این قوانین باید برای اینکه به شما امکان می‌دهد تجربه تماس ورودی خود را سفارشی کنید مفید باشد.